fredag 19 juli 2013


7 kommentarer:

  1. Hej
    Blir säkert jätte trevligt och bra, tyvärr lite för långt att åka för mig.
    Ha en fin helg
    /Ingemar

    SvaraRadera
  2. Åh, så roligt med er utställning...lycka till!!
    Jag åker bort den 12/8 på en långresa, men om det finns någon möjlighet så kommer jag/vi den 11/8...hoppas att det går:)
    Om inte, så önskar jag återigen ett STORT LYCKA TILL!!
    Ha det gott och hoppas att din sommar blir fin fortsättningsvis!
    Gertie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteroligt om ni kommer, ha det så bra hälsningar Allan.

      Radera
  3. Trevligt...blir ett besök men inte på vernissagedagen utan en dag under veckan...och kolla in era alster och själv har jag mailat dem om det finns möjligheter för mig att ställa ut...verkar vara en fin lokal!

    Steffe

    SvaraRadera
  4. Kul om du kommer Steffe, Ja det är trevligt ställe, jag antar att det är fullt i år,
    men säkert kan det finnas möjligheter till nästa år skulle jag tro.
    Det vore kul att se dina bilder.

    Ha det så bra //Allan

    SvaraRadera
  5. En flott blogg med mange fine bilder!

    SvaraRadera