söndag 19 juni 2011

"Sverige- en idyll ?!" på GALLERI KONTRAST

 Fotosidan har valt ut 100 bilder av lika många fotografer, som hänger på väggarna i Galleri kontrast, dessutom ett bildspel med ytterligare ett antal bilder visas också. Så är man intresserad av att titta på bilder så är denna utställning väl värd att besöka. Utställningen pågår mellan 18 Juni-21 Augusti.
Den här bilden av mig är en av bilderna ni kan se om ni besöker Galleri kontrast på Hornsgatan 8 vid Slussen i Stockholm.







14 kommentarer:

  1. Oj, vilken vacker bild. Hästar i frihet är underbart att skåda. Förstår att Fotosidan valde den här bilden för utställningen. Den har allt som gör en bild till en vacker bild. /Marianne

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för fin kommentar Marianne!

    SvaraRadera
  3. Mycket vackert Allan. En bild som speglar ämnet till 100% !

    SvaraRadera
  4. åhh...vilken underbar bild..jag älskar den!!! varm hälsn.anna

    SvaraRadera
  5. Underbar och känslig hästbild! Var är den tagen?...för mig ser det ut som vid Storängsudd, Värmdö...jag har säkert fel, många platser liknar varandra...men, kanske?

    SvaraRadera
  6. Hej Gertie ! tack för trevlig kommentar, nej bilden är inte tagen på Värmdö utan vid Tullgarn.

    SvaraRadera
  7. Hej Allan

    Den där bilden är underbar..., precis som så många utav dina andra bilder är!

    Måste fortsätta titta här nu :o)

    Mvh Tammy

    SvaraRadera
  8. Hej Tammy ! tackar så mycket för dina fina ord.

    SvaraRadera
  9. Har du slutat blogga, eller!
    Vill bara gratulera dig till fina resultat i Internationella fotosalonger! Fick min första FOTO igen för någon vecka sedan, efter många års uppehåll i prenumerationen...och då/där såg jag att du hade varit lyckosam, jätteroligt!
    Stort Grattis!

    SvaraRadera
  10. Hej Gertie! nja inte slutat men det har varit segt att få till något, jag får väll skärpa mig.
    Vad kul att du uppmärksammade mig där dom skrev
    om internationella fotosalonger, ja det har gått bra där med en guldmedalj och lite andra valörer också, tack för kommentaren här och ditt grattis.

    SvaraRadera
  11. Nydelig bilde. Gratulerer.
    Du er en mester i å spille på lag med lyset. Drømmer meg bort i detet bildet.
    Hilda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar så mycket för fin kommentar Hilda!

      Radera