söndag 16 oktober 2011

Häst & Träd

Morgon på Mörkö.

9 kommentarer:

  1. ja:-) och personen på "frihetsbilden" som är jag..kan intyga på att jag verkligen kände mig fri...<3 tack för din kommentar allan:)

    SvaraRadera
  2. Nydelig bilde. Fin komposisjon.

    SvaraRadera
  3. Två kraftfulla saker på din bild fint taget ,Nette

    SvaraRadera
  4. Vacker bild i fint morgonsljus. /Marianne

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker morgonbild av trädet och hästen!

    Tack för din kommentar hos mig!
    Mvh Pia

    SvaraRadera
  6. Härlig bild lysande komposition!

    SvaraRadera
  7. Det finns bilder som går rakt in i systemet på en och man känner luften, friskheten...t o m ljuden och kan se detaljer på marken, fast man ändå inte ser dom på bld. Så är din bild för mig.

    Jag älskar din bild.

    SvaraRadera
  8. Åh så fin, så ren, klar, känslosam och framför allt meditativ!
    Underbar bild!

    SvaraRadera