lördag 26 november 2011

Här visar jag mina bilder som gjorde mig till 
ÅRETS FOTOGRAF 2011 
i tidningen Foto.


Ensam häst i taggig buske. Månadens domare Lars Bygdemark , bilden kom på  första  plats.
Räv i Vinterlandskap. Månadens domare Tammy Bergström, bilden kom på  Andra plats.
Kevin, lite trött på morgonen. Månadens domare Magnus Wennman, bilden kom på  Femte plats.

Camilla på en sten i skogen. Månadens domare Anna Wahlgren, bilden kom på åttonde plats.

Hästar som har kul. Månadens domare Hannah Modigh, Bilden kom på sjunde plats.

21 kommentarer:

  1. Gratulerer med utmerkelsen. Nydelige bilder. Likte godt den lille reven i snøen. Alle bildene hadde noe eget. Ha en trivelig dag videre.

    SvaraRadera
  2. Ett jättestort GRATTIS till Årets fotograf 2011. En underbar serie bilder som tillsammans ledde fram till den hedervärda titeln.

    Tack för att du visar alla här.
    Marianne

    SvaraRadera
  3. Grattis igen...och vilka fantastiska bilder, alla med olika karaktär! Har bara sett den sista då jag inte prenumererade på Foto vid de tidigare bildernas publicering. Vilken underbar bild på Camilla...som en älva, ett skogsväsen...och den med räven då Tammy var domare (kul, det hade jag missat)...ja, alla har något speciellt och du är väl värd priset!!

    SvaraRadera
  4. Tack Hilda, Marianne och Gertie för era fina kommentarer, uppskattas mycket.

    SvaraRadera
  5. Ett stooooort grattis ,superbild ,Nette

    SvaraRadera
  6. men åhh vilka FANTASTISKA bilder...oaooo...mycket bra bilder...blir nästan mållös här.. varm hälsn.från anna

    SvaraRadera
  7. Ett stort GRATTIS till utmärkelsen!!
    Mycket fina bilder!!
    Den med räven blev min favorit!

    Steffe

    SvaraRadera
  8. Stort tack för trevliga kommentarer Nette Cecillia, Anna och Stefan.

    SvaraRadera
  9. Meget god serie Allan! Og ikke minst variert, som er et stort pluss :-) Grattis!
    Rune

    SvaraRadera
  10. men gud va kul :) GRATTIS! bilderna var otroligt fina :)

    SvaraRadera
  11. Stort grattis till utnämningen! :)
    Jättefina bilder, var och en på sitt vis!
    Fastnade iofs lite för den "osynliga" hästen i buskaget! Skojig!
    Mvh Pia

    SvaraRadera
  12. JÄTTEGRATTIS!!!!!!!!
    Jag såg dina hästar denna gången.
    Inte konstigt att du blir Årets fotograf för dina bilder är helt suveräna.
    Den på räven har jag för mig att jag har sett förut. Är du med på Fotosidan eller nåt.
    GRATTIS än en gång.
    Kramizzzzzzz

    SvaraRadera
  13. Stort tack till alla för era trevliga kommentarer!.

    SvaraRadera
  14. En riktigt njutbar stund har det blivit bland dessa fantastiska bilder, som du har i de olika inläggen!
    Tack för ett fint avslut på den här kvällen!
    Hälsningar/SA

    SvaraRadera
  15. Mycket fina bilder Allan , var väl värda sina priser ! Bra blandning av påpasslighet o arrangerat Inspirerande att se !

    SvaraRadera
  16. Väl förtjänt Allan, bilderna visar på en stor bredd och ett konstnärligt öga.....du har inspirerat mig nu en längre tid, dina bilder är alltid personliga med en konstnärlig vinkel.

    SvaraRadera
  17. Tack till er alla för fina kommentarer !

    SvaraRadera
  18. Your work is truly magnificent Allan.
    I especially love the third one here.
    It is a stunning portrait.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you very much Lisa, glad you like the pictures.
      These pictures, I became a photographer for the year 2011 in the Swedish photo magazine "Foto".

      Radera
  19. Hej Allan !
    Har inte varit ut på ett tag på din sida/blogg.Det glädjer mig
    verkligen att läsa denna nyhet för mig.Inte konstigt med denna samling bilder,har du verkligen gjort dig väförkänt av denna titel.Man får säga Stort Grattis ! till detta hedersvärda pris.

    /Mats-Ove

    SvaraRadera