lördag 17 december 2011

Blommor

Några blommor som jag hittade i datorn.
















21 kommentarer:

  1. Så vackert och livfullt, små bildpärlor som lyser upp i det kompakta decembermörkret. Mycket njutbart!

    SvaraRadera
  2. Oi, du lyser opp dagen med disse bildene. Du er en flink fotograf som får dem så vakkert frem. De lilla blomstene ble råfine!!! Og blåklokkene da, Så fine farger du fikk på de. Tusen takk for at du deler.
    Ha en trivelig helg med dypdykk i arkivet!!!
    Hilsen Hilda

    SvaraRadera
  3. helt underbara bilder. så fina färger, fint ljus och touch på dom. dom där färgerna behövs en mörk dag som denna :)

    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Oj så vackert med blommor nu i vintermörkret ,jättesnygga bilder ,trevlig kväll ,Nette

    SvaraRadera
  5. Hög wowfaktor på dessa bilder !!
    Mycket vackert fångade o behandlade !

    SvaraRadera
  6. Din blogg er full av fantastiske bilder :)

    SvaraRadera
  7. Tack till er alla för trevliga kommentarer.

    SvaraRadera
  8. En fröjd för ögat att titta på dina vackra blommor.
    Hälsar Marianne

    SvaraRadera
  9. mycket,mycket vackra bilder!! hälsn.anna

    SvaraRadera
  10. Du är sanslöst bra. Vilka underbara bilder
    Jag vill ha sommar och inte detta trista väder som råder.
    Ha en riktig skön jul ifall jag inte hinner in igen.
    Kramizzzzzz
    GOD JUL!!!!!

    SvaraRadera
  11. Underbara bilder som du presenterar med finess och personlighet!

    SvaraRadera
  12. glad blir jag för era fina kommentarer.

    SvaraRadera
  13. Vakkert :) Flott behandlet. God jul
    mvh
    Håvard

    SvaraRadera
  14. Fantastiskt fina bilder tycker jag, dom gav mig sommarkänslan åter. Men nu ska fira jul och passar därför på att önska dig en mycket god jul och ett gott nytt år!
    Morgan

    SvaraRadera
  15. GOD JUL önskar jag dig..hoppas du får en riktigt mysig julhelg<3 varm hälsn.anna

    SvaraRadera
  16. Åååh, Allan - så mjukt, så vackert och vilken vitaminkick rakt in i ögonen!! Jag blir glad av att se och jag stornjuter!!!

    Önskar dig en underbar fortsättning min vän!

    SvaraRadera
  17. Hej Allan, nu har jag hittat din blogg. Vackra motiv vackert fotograferade och snyggt efterarbete i datorn, vad det verkar. Lite sent med helghälsningarna nu, men god fortsättning kan man väl alltid önska?

    SvaraRadera
  18. Incredible beauty of floral shots!
    Thanks for sharing!
    xoxo, Juliana

    SvaraRadera
  19. Pure magic.
    Every one!
    You do these so beautifully.

    SvaraRadera